Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Artal, Ana; Carrión, Maria José; Monrós, Gemma |
---|---|
Titel | Can a cultural syllabus be integrated in the general language syllabus? |
Quelle | Aus: Byram, Michael (Hrsg.): The sociocultural and intercultural dimension of language learning and teaching. Strasbourg: Council of Europe (1998) S. 21-38 |
Beigaben | Tabellen 2 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
Schlagwörter | Kultur; Evaluation; Bildungspolitik; Schulprogramm; Curriculum; Bilingualismus; Europarat; Sprachpolitik; Soziologie; Spanien |
Abstract | In the present article (are presented) the theoretical approach and a practical implementation of the part of the Valencian Community Guidelines for Foreign Languages Curriculum referring to sociocultural contents. (DIPF/orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2001_(CD) |