Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenSaha, Lawrence J. (Hrsg.); Dworkin, A. Gary (Hrsg.)
TitelInternational handbook of research on teachers and teaching. 2.
QuelleNew York: Springer Science+Business Media, LLC (2009), XII, S. 645-1219
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
ReiheSpringer international handbooks of education. 21,2
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN0-387-73316-7; 978-0-387-73316-6
DOI10.1007/978-0-387-73317-3
SchlagwörterForschung; Erwartung; Nonverbale Kommunikation; Koedukation; Informations- und Kommunikationstechnologie; Schulreform; Kind; Schulklasse; Klassengröße; Sekundarbereich; Lehrer; Schüler-Lehrer-Beziehung; Interaktion; Leistungsbeurteilung; Schülerleistung; Multikulturalität; Begabtenförderung; Leistungsdifferenzierung; Unterrichtsforschung; Unterricht; Fremdsprachenunterricht; Geschichtsunterricht; Gesundheitserziehung; Lesenlernen; Mathematikunterricht; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Gerechtigkeit; Moral; Wertevermittlung; Sportunterricht; Management; Berufsbildung; Tertiärbereich; Behinderung; Effektivität; Rechenschaftslegung; Ethnische Gruppe; USA
AbstractVolume two of this handbook comprises the following chapters: 39. Bruce Joyce, Emily Calhoun: Three sides of teaching: styles, models, and diversity; 40. Revathy Kumar, Stuart A. Karabenick: Creating productive learning environments in culturally pluralistic classrooms; 41. Nura Resh, Clara Sabbagh: Justice in teaching; 42. Clara Sabbagh: Ethics and teaching; 43. Christine Rubie-Davies: Teacher expectations and labelling; 44. Joshua M. Englehart: Teacher-student interaction; 45. Susan M. Brookhart: Assessment and examinations; 46. Barbara Landau: Classroom management; 47. Wayne Martino: Teachers as role models; 48. Kerri Ullucci: Teaching in a multicultural classroom; 49. Peter Blatchford, Anthony Russell Penelope Brown: Teaching in large and small classes; 50. Bronwen Cowie, Alister Jones: Teaching and learning in the ICT environment; 51. Thomas L. Good, Caroline R. H. Wiley, Ida Rose Florez: Effective teaching: an emerging synthesis; 52. Elisha Babad: Teaching and nonverbal behaviour in the classroom; 53. Floyd M. Hammack, Dana M. Grayson: teaching at the secondary level; 54. Linda Hort: Teaching at tertiary level; 55. Hugh Guthrie, Roger Harris, Michele Simons, Tom Karmel: Teaching for technical and vocational education and training (TVET); 56. Bruce Allen Knight: Teaching students with special needs; 57. Martina Endepohls-Ulpe: Teaching gifted and talented children; 58. Ramon Lewis, Tricia McCann: Teaching "at risk" students: meeting their needs; 59. Rodney A. Clifton: Teaching indigenous populations; 60. Peter W. Cookson, Jr.: Single-sex or coeducational classes; 61. Rob Gilbert: Teaching and the boy problem; 62. Barbara R. Foorman, Kristi L. Santi: The teaching of reading; 63. Joseph Zajda, John A. Whitehouse: Teaching history; 64. Michael L. Connell: Teaching mathematics; 65. John P. Keeves, I Gusti Ngurah Darmawan: Teaching science; 66. Murray Print: Teaching about political and social values; 67. Alan J. Reiman: Conditions for promoting moral and prosocial development in schools; 68. Sharon H. Ulanoff: Teaching a second language; 69. Peter Wright: Teaching in arts education; 70. John R. Todorovich: Research on teaching health and physical education; 71. Lynn M. Mulkey, Sophia Catsambis, Lala Carr Steelman, Melanie Hanes-Ramos: Keeping track or getting offtrack: issues in the tracking of students; 72. Gary Natriello: High stakes testing and teaching to the test; 73. Pamela F. Tobe: Value-added models of teacher effects; 74. Patrick J.W. McGinty: Teachers and teaching during educational restructuring and reforms; 75. Jon Lorence: Grade retention redux: a dissenting perspective; 76. Lawrence J. Saha, A. Gary Dworkin: Teachers and teaching in an era of heightened school accountability: a forward look. (DIPF/Orig.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2009/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: